Nelson en Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu Nelson en Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu

Nelson en Wellington

Door: karts

Blijf op de hoogte en volg Kevin

04 December 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Na mijn korte verblijf in Greymouth ben ik op de bus gestapt naar Nelson, ik moet zeggen de busreis hierheen was 1 van de mooiste bustrips die ik hier gemaakt heb!! het was zo ontzettend groen!! en was zo een mooie ervaring, halverwege stopten we ook nog in een Natuurpark, "punakaiki" Pancake rocks blowholes!
Het voelde even aan alsof ik ergens anders was, voelde heel erg tropisch aan, en was lekker warm! je had in de pauze een uur de tijd, en dat was precies genoeg om het hele park door te lopen en nog wat te drinken te kunnen halen! dat was goed getimed dus!
Toen ik eenmaal aangekomen was in Nelson was het al best laat, dus had verder niet veel meer kunnen doen! was klein stukje om het hostel wezen verkennen, wat gaan eten, en gaan slapen!
De volgende dag nog leuke mensen leren kennen, daar mijn laatste dag in Nelson mee opgetrokken! Was die dag gelukkig ook nog lekker weer!! was een stukje richting Abeltasman National park geweest, heb die helaas niet helemaal kunnen doen zoals ik dat wou doen! maar dat maakt niet uit, was een leuke dag!

De dag hierna was het tijd om weer naar Wellington te gaan! eerst met de bus van Nelson naar Picton, om daar met de ferry over te steken naar Wellington!
Deze bootreis was erg genieten, het was lekker weer dus zat boven op het dek in de zon, te genieten van al het natuur, want hier kreeg ik te zien hoe ik dacht dat Nieuw-Zeeland eruit zag, heel grijs en hele ruwe bergen! en dit was pas het eerste echte stuk wat er zo uitzag haha!

Toen was ik weer terug in windy wellington! Merkte het wel weer meteen want zoals altijd waaide het er wel! Wat wel leuk was, was dat we meteen gingen BBQen omdat er iemand jarig was, en ja een BBQ die laat ik niet zomaar voorbij gaan! blijft goed !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud en nieuw !

04 December 2011

Nelson en Wellington

03 December 2011

Christchurch en Greymouth

01 December 2011

Queenstown

20 November 2011

Dunedin
Kevin

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 13899

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: