Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu

Dunedin

Door: karts

Blijf op de hoogte en volg Kevin

20 November 2011 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Eergister ben ik na 2 weken werken in Wellington, overgevlogen naar Dunedin!
Was niet echt meteen een goede start, want ik was het vliegtuig nog niet uit, of het begon al te regenen!
Maar over het algemeen was het daarna wel redelijk weer! Afgezien van de laatste dag, maar een dagje even niks doen is ook niet verkeerd!

Dunedin zelf heeft nog heel veel mooie oude gebouwen! die ook nog steeds in hele goede staat zijn.
Samen met kamergenoten zijn we de stad gaan verkennen, en zijn o.a. naar het treinstation, gevangenis, brandweerkazerne en de Speights brewery geweest.
Ik waren ook op zoek naar werelds steilste straat, die konden we alleen in eerste instantie niet vinden!
Ik zou er vandaag naar op zoek gaan, maar het regent best hard.. Mocht het opklaren dan zal ik nog even op zoek gaan.
Ik ben nu echt benieuwd naar de rest van het zuidereiland, het voelt hier heel anders!
Morgen ga ik met de bus naar Queenstown, kijken wat daar te beleven is, het moet heel goed zijn want ik hoor alleen maar goede verhalen over Queenstown, iedereen hier houd van Queenstown!!
Ik heb er nog steeds zin in! zeker nu de zomer voor de deur staat!!

  • 20 November 2011 - 08:28

    Brigitte & Martin:

    Dat ziet erg geweldig uit he.
    Wij verheugen ons weer op een nieuw verslag.
    Groetjes


  • 20 November 2011 - 10:19

    Cultureel:

    Hoi Kevin
    Wat een mooie foto's, grappig dat je ook de bijzonder mooie gebouwen op de foto zet.
    Je ziet wel veel van Nieuw Zeeland. Blijf genieten zeker met de zomer voor de deur. Leuke vorm van overwinteren wat je doet. Groetjes Cor en Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud en nieuw !

04 December 2011

Nelson en Wellington

03 December 2011

Christchurch en Greymouth

01 December 2011

Queenstown

20 November 2011

Dunedin
Kevin

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 13899

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: