Vertrek - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: karts

Blijf op de hoogte en volg Kevin

22 Augustus 2011 | Nederland, Almere Stad

Morgen is het dan zover!
Na het hele lange wachten eindelijk op weg naar Nieuw-Zeeland!

Mensen die ik niet meer spreek!
Veel plezier hier, en tot volgend jaar !

  • 23 Augustus 2011 - 09:21

    Martin,Brigitte,Brya:

    Wij wensen jou een goede reis, en een hele gave tijd in Nieuw Zeeland.
    Maak er een mooie tijd van en bovenal geniet.

  • 23 Augustus 2011 - 10:34

    Jessica & Marvin:

    Een hele goeie en lange reis ;)!! Veel plezier daar in Nieuw Zeeland. En tot volgend jaar tot die tijd volgen we je gezellig hier :)... Maak er een SUPER tijd van!!

  • 23 Augustus 2011 - 11:21

    Raymond Keuning:

    He Kev,

    Veel plezier, ben jaloers dat jij de RWC 2011 kan gaan kijken. Ik verwacht wel dat je met een paar kiwi's terug komt om ons team te versterken.


  • 23 Augustus 2011 - 16:12

    De Enige Egte Joey:

    heei maat,

    maak er een leuke en leerzame reis van!
    wens je alle geluk en als er wat is je kan me altijd berijken! ;)

    zie je over een halfjaartje pikkie.

    ga je missen!

  • 24 Augustus 2011 - 07:01

    Stephanie:

    Daaaag kevje!
    Ik hoop dat de reis helemaal goed verloopt! Ik ga de site heeeeeel goed in de gaten houden! Want ik wil wet weten wat je allemaal aan t uitspoken bent! Ik zal jou ook proberen een beetje op de hoogte te houden! Geniet ervan, en we hebben contact! I mis youuuuu! Xx

  • 24 Augustus 2011 - 09:21

    Igorrrr:

    heey lul,

    ben je der al?? het duurd lang hahah grapje

    we misse je nu al :p

    latert

  • 24 Augustus 2011 - 17:25

    Manon:

    Haaaaaa,
    ik hoop dat je veel plezier hebt met overal waar je naar toe gaat.
    hou je taaaai he!
    zal aan je denken xx

  • 24 Augustus 2011 - 21:37

    Rodney:

    Kipenborst!

    how are you man!?
    al veilig aangekomen??
    steph gaf me deze site dus ik ga egt wel even regelmatig kijken!
    we zijn vandaag even wezen chillen, en hebben zoals gewoonlijk weer eens een avontuurtje beleeft:p!
    anyway je had erbij moeten zijn!, we missen je nu al gap! kom maar weer snel terug:d dan gaan we weer samen trainen:P!
    spreek je man, ben benieuwd naar je verslagen!
    mzzl Rodney

  • 25 Augustus 2011 - 10:30

    Brigitte:

    Wij zijn blij dat je goed bent aangekomen , slaap lekker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud en nieuw !

04 December 2011

Nelson en Wellington

03 December 2011

Christchurch en Greymouth

01 December 2011

Queenstown

20 November 2011

Dunedin
Kevin

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 13905

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: