Aangekomen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: karts

Blijf op de hoogte en volg Kevin

26 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een ongelovelijk slopende reis eindelijk aangekomen in Auckland!

Het is hier nu 08.46
vandaag nog even rustig aan doen, wat kleine dingen regelen, en dan als het goed is morgen op de trein naar Wellington, daar zal ik dan de komende 1.5 maand verblijven, ook door het Rugby WK.


  • 25 Augustus 2011 - 20:59

    Stephanie:

    Kevjeee! Ik had je sms'je ontvangen! Het is hier nu 11 uur saavonds! Ik ben blij dat alles goed is gegaan! Ik kijk uit naar je volgende verslag! Houdt ons wel op de hoogte hè! Ik misssa je! Dikke kus! En veel plezier xxxxx

  • 25 Augustus 2011 - 21:02

    Martin & Brigitte:

    Hoe is het weer bij jou, hier is het redelijk (nat).
    Heb je een beetje kunnen slapen in het vliegtuig?
    Het is hier wel stil zo zonder jou.( geen gedreun) hahaha


  • 25 Augustus 2011 - 22:13

    Fai:

    hee kevin ! ik had je nog gesmst enzo maar ik heb nog niks van je terug gehad. daarbij heb ik je dus ook geen succes en veel plezier gewenst!
    bij deze HEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier en ik hoop dat alles een beetje rolletjes loopt laat je gauw wat van je horen ? dikke kus x

  • 26 Augustus 2011 - 20:09

    Manon:

    Haaa kevin,
    fijn dat je allemaal goed bent aangekomen.
    en ik ga zeker je verslagen lezen.
    succes !
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud en nieuw !

04 December 2011

Nelson en Wellington

03 December 2011

Christchurch en Greymouth

01 December 2011

Queenstown

20 November 2011

Dunedin
Kevin

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 13902

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: