doorreizen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu doorreizen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu

doorreizen

Door: karts

Blijf op de hoogte en volg Kevin

26 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag veel dingen geregeld en veel rondgekeken.
En nu ook echt een treinkaartje gekocht voor de reis naar Wellington!(trein gaat door een national park heen, waar je niet met de auto kan komen)

Zo mooi om te zien dat alles hier helemaal in het teken staat van het WK, iedereen is er helemaal mee bezig.

Ook ben ik vandaag in de sky tower geweest, heb er leuke foto's kunnen maken, jammer dat ik ze niet kan uploaden omdat de foto's hier maar max 4 mb mogen zijn... volgende keer even naar kijken.

Nog 2 andere dingen waren echt mooi om te zien.
dat ze hier midden op een druk pleintje gewoon gaan rugbyen.
en het aantal mooie auto's die je hier voorbij ziet komen, van ferrari's tot nieuwe nissan GT-R's.
mooi om te zien!.

• 26 Augustus 2011 - 07:13

Stephanie:

Daggg kevjes! Leuke foto's ! En hoe hoog is die skytower? En dan kan je zeggen dat je helemaal thuis bent hahaha lekker mee rugbyen hahaha :p! Xxx

• 26 Augustus 2011 - 07:55

Karts:

iets van 186 meter ofzo dacht ik? ben er niet helemaal zeker van.
    je kon ook een vrije val ervanaf naar beneden maken, zag er wel vet uit haha

• 26 Augustus 2011 - 08:08

Brigitte:

Mooie foto's joh! En heb je meegedaan met een partytje rugby?
    En ga je die vrije val ook nog maken haha?
    Voor het weer moet je hier niet wezen, ik hoop dat het daar bij jou iets beter weer is.
    Jeetje wat een bagger weer hier.
    Hey waarom ga je niet met zo'n Ferrari rondrijden daarzo, lekker decadent haha
    Groetjes XXX van ons allemaal

• 26 Augustus 2011 - 20:11