Tot nu toe - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu Tot nu toe - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu

Tot nu toe

Door: karts

Blijf op de hoogte en volg Kevin

28 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Nu even een iets groter bericht, in plaats van al de kleinere berichten.

Na mijn eerste dagen in Auckland, ben ik dus op de trein gestapt richting Wellington, ik moest hiervoor vroeg mijn bed uit, ik moest 7 uur op het station wezen, maar kon daarna gelukkig nog 12 uur bijkomen haha.

Ik heb hier echt ontzettend mooie stukken gezien, hele ongerepte, maar ook nog bewoonde gedeeltes, maar ik snap nu wel waarom er veel word gesproken over de natuur in Nieuw-Zeeland, ik heb alleen van de meest mooie dingen geen foto's kunnen maken, dit kwam dan ook omdat elke keer als ik terugkwam van het fotodeck, de mooie stukken weer kwamen(zal je altijd zien haha).

We zijn ook gestopt in het "national park", dat klonk heel speciaal, maar was het eigenlijk niet, dat was een bewoond stukje in de natuur, en was ook niet echt interessant, de rest was leuker.

Hoe verder we afreisden naar het zuiden, des te grauwer het eigelijk werd, (af en toe wat druppels) maar verder gelukkig wel droog.
Toen we vlakbij Wellington waren, nog kunnen genieten van het laatste beetje licht dat de zee in zakte, en vanaf toen was het een donker stuk.

Toen ik was aangekomen in Wellington, werd ik opgehaald op het station door de mensen bij wie ik de kamer huur, dat was wel erg netjes!
Onderweg nog even langs de Burger king gegaan, want ja van zo een treinreis krijg je wel honger.

Toen in de avond meteen kunnen genieten van een aantal rugby zenders, bijkomen, en daarna na een warme douche richting bed.

Vandaag ben ik nog even Wellington zelf ingeweest, vast even bij het rugbystadion gekeken, en beetje rondom het treinstation.
Ook heb ik daarna iets heel vervelends gedaan, laatste rugbywk kaartje gekocht (moest er nog 1 van de 6, heb alleen de kwartfinales niet) die ik nog nodig had voor de poulewedstrijden: Argentinie - Schotland.
Zit recht in het midden, helemaal top dus :D!

Vanavond een rustig avondje, veel kijken wat er te doen is enzo.
En dan morgen het echte stuk Wellington verkennen, het gedeelte met de winkels en de pubs.

Wat me trouwens echt opvalt is hoe aardig en behulpzaam de mensen hier zijn!


  • 28 Augustus 2011 - 09:57

    Lars:

    He kerel,

    Zo te zien vermaak jij je prima. wanneer begint het wk?

  • 28 Augustus 2011 - 11:58

    Manon:

    Moooie foto's!
    en je vermaakt je goed daar zo te zien =D

  • 28 Augustus 2011 - 13:54

    Manon Van Geffen:

    Hee Kevin!
    Mooie foto's, tof dat je het naar je zin hebtt!
    Wel stoer dat je het laatste kaartje toch nog hebt=D
    Veel plezierr, blijf je verhaaltjes wel lezen!

  • 30 Augustus 2011 - 21:30

    Bryan:

    Zo ben jij even blij dat je een rugby zender hebt hahaha. Bent er wel elke dag mee bezig he ;)
    Maar leuk man om bij het wk te zijn. Veel plezier alvast en ik blijf je verslagen lezen.

    mzzl

  • 31 Augustus 2011 - 22:41

    Fairuz:

    hee kevin, super mooie fotos wou dat ik zon uitzicht uit mn kamerraampje had !
    ik hoop echt dat je het een beetje naar je zin hebt en dat je je thuis voelt !
    geniet ervan jongen x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud en nieuw !

04 December 2011

Nelson en Wellington

03 December 2011

Christchurch en Greymouth

01 December 2011

Queenstown

20 November 2011

Dunedin
Kevin

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 13900

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: