BBQ en rugby. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu BBQ en rugby. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu

BBQ en rugby.

Door: karts

Blijf op de hoogte en volg Kevin

06 September 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Afgelopen zaterdag had ik een BBQ bij iemand thuis, als voorloper voor de finale van de ITM Cup. Dus bier, BBQ en rugby, perfecte combinatie!!
Wat een geweldig lamsvlees hebben ze hier trouwens! echt super!!

Toen was het alweer zonder, omdat er op zondag geen bussen helemaal de heuvel op rijden, had ik geen zin om helemaal naar de stad te gaan, dus besloot om een beetje de buurt te gaan verkennen, het was lekker weer, dus even lekker rustig aan gedaan op zondag.

Maandag besloot ik om een keer vroeg op te staan, en zo een beetje bijtijds in de stad te zijn. Zo gezegd was ik rond half 10 in het centrum, en besloot om te beginnen bij het toeristencentrum, omdat ik het gewone winkelgedeelte nu gezien had. Toen ik daar was aangekomen, zag ik een redelijk grote groep mensen verzamelen, dus ik dacht wat is dat dan? Het bleek dat het zuid Afrikaanse rugby team onderweg was. En ja na 5 minuten wachten kwamen daar onder luid gejuich de Springboks voorbij!! daarna nog een klein stukje mee kunnen krijgen van de ceremonie, dat bestond uit de Haka, en daarna ging alles verder achter gesloten deuren.
Maar nu merk je helemaal dat de world cup echt voor de deur staat!
Daarna nog even gewoon door de stad heen gelopen, beetje geluncht, lekker bij het water gezeten, beetje frisse lucht.

Deze dagen ga ik weer verder op zoek naar een baan! hoop dat dat ook beetje snel lukt!
En vrijdag heb ik weer een BBQ, omdat dan de world cup gaat beginnen, dus weer een avondje bier, bbq en rugby haha! je kan er niet genoeg van krijgen!


  • 06 September 2011 - 06:42

    Brigitte:

    wat heb jij toch een mazzel he. Maar weet je wat een goed baantje is Krantenwijk lopen, train je meteen je beenspieren hahaa. BBQ nou lekker hoor, hier waait het zo hard dat de BBQ meteen uit is.
    Groetjes

  • 09 September 2011 - 12:39

    Mirlanda:

    Hey neef,

    Zie net de foto's op internet van de opening en de wedstrijd N-Z/ Tonga. Gaaaaaaaaaf!!!
    Wat een mazzelkont ben jij toch. BBQ,BBQ,bier,bier o, en een beetje werk zoeken.
    Wat een leven.

    Groetjes.

  • 15 September 2011 - 19:23

    Rein Van Dijk:

    heey gozer ik zie dat je het naar je zin heb.

    het klinkt top in ieder geval. ik ben wel een beetje jaloers.
    hier het normale leven helaas alweer een weekje bezig. ik ben al weer vol aan de studie:( maargoed hoort erbij.

    geniet ervan en laat snel weer wat van je horen.

    xx rein

  • 18 September 2011 - 12:27

    Anneke:

    Hoi kevin

    Na wat berichtjes over en weer op face book gaf je deze site door. Hier volgen wij je vanaf nu op.
    Nogmaals veel plezier en geniet ervan
    Cor en Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud en nieuw !

04 December 2011

Nelson en Wellington

03 December 2011

Christchurch en Greymouth

01 December 2011

Queenstown

20 November 2011

Dunedin
Kevin

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 13900

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: