Hawkes Bay - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu Hawkes Bay - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu

Hawkes Bay

Door: karts

Blijf op de hoogte en volg Kevin

24 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Hastings

Mijn tijd in de Bay zit er weer op, eigenlijk wel jammer!
Ik zou er zo kunnen wonen haha!
Ondanks dat ik in het begin beetje negatief was over Napier, is het me toch heel goed bevallen! heb wat leuke dingen gezien in Napier. En ik ben daarna doorgegaan naar Hastings!
Ik ben hier op een WWOOF Farm gaan werken, dat betekend dat je werkt maar in plaats van geld krijg je dan gratis eten en een slaapplek. Ik werkte hier op een Aspergeboerderij. Was echt een relaxte baan, ik begon om 7.15 en 12.30 was je klaar, en was je vrij voor de hele dag!

Ik heb lekker genoten daar, zeker ook van het lekkere warme weer, veel leuke dingen gezien en gedaan.
De steden Napier en Hastings Natuurlijk en ik ben onder andere naar Cape Kidnappers geweest, geweldig uitzicht hebben we daar gehad!!
En ik heb zelf gevlogen over Hawkes Bay, was echt kicken om een keer te doen!
En ik moet ook zeggen de mensen waar ik was waren ook hele toffe mensen!
Heb daar ook de finale van het WK rugby gekeken, All Blacks zijn Wereldkampioen!!

Morgen ga ik weer terug naar Wellington, om weer even een periode te werken, heb een baan als Bouwvakker! Voor ongeveer 2 weken, en misschien dat er nog iets van werken in een bar aan zit te komen, maar dat is nog even afwachten!
Ondanks dat de Bay zo super was, ook met het weer enzo, vind ik het toch ook wel weer lekker om naar de stad terug te gaan!

  • 24 Oktober 2011 - 10:22

    Zoë:

    He kevin!
    Wat leuk om te horen dat je het daar naar je zin hebt, en wat gaaf van dat vliegen!
    Wanneer ga je nou precies naar Australie?
    Groetjes vanuit Nederland ! XXX

  • 24 Oktober 2011 - 10:24

    Manon Van Geffen:

    Hee Kev!

    Super om te lezen dat het naar je zin hebt. Echt vet dat je zelf hebt mogen vliegen!
    Je hebt mooie foto's man! Daar zou ik ook wel willen zitten, haha!

    Veel plezier op je volgende werkplekje!

    x.

  • 24 Oktober 2011 - 11:05

    Evelien:

    WAUW !

  • 24 Oktober 2011 - 11:20

    Angela :

    woooow zelf vliegen!! gaaf man!! net 21 en meneer hangt doodleuk de piloot uit aan de andere kant van de wereld

    geniet van dit soort dingen, dit is zoo gaaf!!

    groetjes uit duiven


  • 25 Oktober 2011 - 06:56

    Mirlanda:

    Heeeeel diep van binnen ben ik wel een beetje jaloers op je!

  • 25 Oktober 2011 - 18:56

    Anneke:

    Nou nou van de asperges naar de bouw. Je weet wel wat werken is. Leuk weer een enthousiast verhaal te lezen.
    Zo te lezen geniet je nog volop.
    Blijf dat vooral doen.
    Groetjes Cor en Anneke

  • 26 Oktober 2011 - 07:48

    Jacqueline:

    Hoi kevin, ik heb je van het begin af aan gevolgd, een dipje af en toe hoort erbij, maar toch zie i8k dat je overal van geniet, blijf dat ook doen, doe alle dingen die op je pad komen en ervaar!!!!

    Ben best jaloers op je maar ook heel erg trots.

    gr Jack (moeder van Stef)

  • 30 Oktober 2011 - 18:16

    Lenet:

    Hey Kevin,

    Wat een wereldreiziger ben jij zeg.
    Leuk om te lezen wat je daar allemaal ervaart en meemaakt.
    Veel plezier daar nog de komende tijd en geniet ervan!!

    Groetjes van een vriendin van je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hastings

Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud en nieuw !

04 December 2011

Nelson en Wellington

03 December 2011

Christchurch en Greymouth

01 December 2011

Queenstown

20 November 2011

Dunedin
Kevin

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 13905

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: