Napier - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu Napier - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu

Napier

Door: karts

Blijf op de hoogte en volg Kevin

03 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Napier

Na een zwaar weekend gehad te hebben, onder andere door rugby, veel drinken, weinig slaap en werken. Maar het was wel een heel vet weekend! Helaas hebben de Warriors de League finale verloren. Maar we hebben de All blacks nog natuurlijk!

Maar verder over de reis.
vandaag ben ik verder gaan reizen, naar Napier. Het was een best lange autorit, ook omdat er omleidingen op de weg waren...
Maar na iets meer dan 4 uur waren we eindeljk aangekomen, ik had geluk dat ik met een bekende uit Wellington mee kon rijden, dat scheelde een hele boel!

Mijn eerste indruk van het stuk waar ik zit in Napier is niet heel positief,
Nog maar heel weinig mensen gezien, en het centrum, ik vind het niet zoveel hebben! maar misschien veranderd dat nog!
Ik ga nu meteen opzoek naar een baantje, kijken of het wat word!

  • 05 Oktober 2011 - 10:36

    Manon:

    positief blijven over Napier he haha.
    wie weet vind je het straks wel heer erg leuk.

  • 09 Oktober 2011 - 21:16

    Fairuz:

    nou nou kevin =p !
    jou heb ik even lang niet gesproken !
    geniet van wat je ziet dus niet zo negatief jij =p.
    heel veel kusjes x

  • 20 Oktober 2011 - 17:30

    Brigitte:

    En heb je je mening over Napier al moeten bijstellen?

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Napier

Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud en nieuw !

04 December 2011

Nelson en Wellington

03 December 2011

Christchurch en Greymouth

01 December 2011

Queenstown

20 November 2011

Dunedin
Kevin

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 13906

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: