Week verder - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu Week verder - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu

Week verder

Door: karts

Blijf op de hoogte en volg Kevin

18 September 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

De tijd vliegt hier echt voorbij!
voordat je het weet is het WK begonnen, ik heb de opening gekeken bij wat locals, dat was echt vet ! heel leuk allemaal, en mooi om te zien hoe ze achter de all blacks staan, de sfeer zat er goed in! Uiteindelijk was het een lange nacht geworden, omdat de taxi's alleen in het centrum bleven door de drukte van het wk. dus we vertrokken pas rond 5 uur van het huis, en toen eindelijk slapen!

Daarna heb ik ook nog wat bijgeklust als bouwvakker?! heel anders dan wat ik doe in Nederland, maarja je moet het toch ook een keer meemaken!
Daarnaast was ik ook nog druk bezig met de pub, ik heb al meerdere vragenlijsten in moeten vullen, en ik zou een der deze dagen gebeld worden! Hoop dat dat goed komt!

verder ben ik weer begonnen met sporten, eerst weer met fitness, eindelijk na zo een lange tijd weer!!! en vanaf volgende week ga ik beginnen met touch rugby, omdat het seizoen is afgelopen word er geen echt rugby meer gespeeld, maar zo blijf je toch bezig, en leer je toch ook genoeg!

Dit weekend was mijn tweede WK wedstrijd, Zuid Afrika - Fiji. voor het eerst een wardance gezien, alhoewel ik die van fiji minder vind dan de all blacks of tonga, toch blijft het wel vet :D.
Voor en na de wedstrijd zijn we naar de kroeg geweest, na de wedstrijd gingen we naar een sportsbar, om daar de wedstrijd ierland - australie te kijken. Wat een prestatie van Ierland !! daarna ben ik nog wezen stappen met een paar jongens en meiden van mijn leeftijd. was echt vet gezellig totdat ik sommige clubs niet inkwam, omdat ik Air max aan had, weer wat geleerd, ga niet met witte schoenen stappen, want dan heb je grote kans om geweigerd te worden..
Voor de rest is het nog steeds genieten, en ik hoop dat dat zo blijft !!!

  • 19 September 2011 - 12:18

    Anneke:

    Via Face book hadden we al contact, leuk om je via deze site te kunnen volgen.
    geniet van je reis.

    Groetjes Cor en Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud en nieuw !

04 December 2011

Nelson en Wellington

03 December 2011

Christchurch en Greymouth

01 December 2011

Queenstown

20 November 2011

Dunedin
Kevin

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 13902

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: