Verder reizen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu Verder reizen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kevin Arts - WaarBenJij.nu

Verder reizen

Door: karts

Blijf op de hoogte en volg Kevin

27 September 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Dit is alweer mijn laatste week in Wellington, de tijd gaat echt snel zeg!
Ik heb helaas de baan niet gekregen in de pub. En nu gaan we verder naar Hawkes Bay, dat schijnt één van de mooiste stukken te zijn van het noorder eiland.
Een uitstekende plek om te vissen, mountainbiken, en om de omgeving te verkennen, in dit gebied zijn veel druivenvelden en olijvenbomen.

Ik heb wel geluk want ik kan met een bekende van hier meerijden, dat maakt het reizen ook een stuk leuker!

Aankomend weekend heb ik mijn laatste 2 wk wedstrijden, en dat zijn zeker niet de minste! Frankrijk - Tonga & Nieuw Zeeland - Canada.
Dan zie ik eindelijk de All Blacks in het echt spelen!

Gister heb ik ook het gebied achter mijn huis even verkend, dat is een flink heuvelachtig gebied, maar wat een uitzicht!!! echt mooi om toch even te zien, en het was nog mooi weer ook!

• 30 September 2011 - 07:06

Brigitte:

Dit is echt een mooi uitzicht.
    Een hele goede reis en eerst nog veel plezier bij de wedstrijden.
    Maak er een mooie tijd van, misschien kan je daar wel olijven plukken?
    Groetjes van ons allemaal